سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکیم آن است که بدی را با خوبی پاداش دهد . [امام علی علیه السلام]
tejarat
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» بزرگترین گروه های حقوق بشری در دنیا اگر به جای صهیونیستها به دست

بزرگترین گروه های حقوق بشری در دنیا اگر به جای صهیونیستها به دست شیرهای درنده بود خیلی دنیای بهتری داشتیم.

این
شیرماده پس از شکار آهو متوجه می شودکه شکارش بارداربوده، او سراسیمه
میشود، نخست تلاش میکند تا بچه را نجات دهد، و از دریدن شکارش دست
برمیدارد. اما وقتی نمیتواند بچه را نجات دهد بروی زمین در کنار شکارش دراز
میکشد، عکاس بعدا پی میبرد که شیر سکته کرده است.

 

و در کنار این عکس تصویری از یک صهیونیست با تی شرتی که رویش نوشته یک تیر و دو نشان با تصویری از یک زن باردار محجبه.

 

a


برگرفته از وبسایتhttp://velayat1389.mihanblog.com




نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » jamshid ( یکشنبه 90/11/16 :: ساعت 11:12 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

گوشتان به دهان رهبر باشد، چون ایشان گوششان به دهان حضرت حجت است
خاطره تلخ‏ هفت ساله بودم که به یکى از مساجد کاشان رفتم،
ایام فاطمیه تسلیت
ـ بشارت آیه الله العظمی بهجت : اشاره مستقیم و بشارت صریح آیه الل
دلیل بزرگداشت اربعین چیست‌؟ عکس کودکان دلیل بزرگداشت اربعین چیست
سبز یعنی رنگ نور انبیاء سبز رنگ نور پاک فاطمه(س) است 1.
بزرگترین گروه های حقوق بشری در دنیا اگر به جای صهیونیستها به دست
بکشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود این رجل فاجری که خون عزیز ما

>> بازدید امروز: 1
>> بازدید دیروز: 1
>> مجموع بازدیدها: 14293
» درباره من

tejarat

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان



» طراح قالب